Условия за рекламации

Съгласно ЗЗП, потребителят има право да върне без посочване на причина, всеки продукт, закупен от онлайн магазин https://saffmag.bg, собственост на “СафМаг” ЕООД, в срок от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата на получаване на продукта.

За да бъде уважена рекламацията, закупеният продукт/и от онлайн магазин https://saffmag.bg, собственост на “СафМаг” ЕООД, да бъде върнат обратно в търговски вид – запазена опаковка, съхранени стикери, пълен комплект, точно по начина, по който продукта е получен. “СафМаг” ЕООД си запазва правото да ОТКАЖЕ ОДОБРЕНИЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ, когато едно или повече от гореописаните условия не е спазено, както и в случаи, определени от СПЕЦИФИКИТЕ НА ПРОДУКТА, описани по-долу. След изтичане на четиринадесет дневния срок от датата на получаване на продукт, същия НЕ подлежи на връщане.

Допълнителна информация

В случай на фабричен дефект на продукт/и, установен от клиента при получаване от куриер, клиентът връща продукта обратно за сметка на ТЪРГОВЕЦА (“СафМаг” ЕООД) и има право на замяна със същия или друг продукт, след предварителна уговорка;
В случай на получаване на продукт от служител на спедиторска фирма (Еконт Експрес, Спиди и др.) с нарушена цялост на опаковката, счупвания и други, причинени от транспортиране, рекламация ще бъде одобрена САМО в случай на потвърждение от страна на куриер и спедиторска фирма на факта, че щетите са настъпили в следствие на транспортирането и по вина на спедитора. При настъпване на подобна ситуация, молим, свържи се с преставител на онлайн магазин https://saffmag.bg веднага и откажи да приемеш пратката от служител на спедиторската компания;
ВАЖНО: При предявяване на рекламация към “СафМаг” ЕООД, транспортните разходи са ЗА СМЕТКА НА КУПУВАЧА, спрямо чл. 55 от ЗЗП. При предяване на рекламация клиентът има право сам да избере начина на транспортиране на продукта и/или спедитора, с който пратката ще бъде доставена до офис на “СафМаг” ЕООД. Всички пратки, изпратени НЕ до физически адрес, посочен от “СафМаг” ЕООД, ще бъдат отказвани и връщани обратно към клиента и изцяло за негова сметка. “СафМаг” ЕООД си запазва правото да отказва пратки по предявена рекламация в случаите, в които разходите за транспорт не са заплатени от клиента.

Получена пратка по рекламация се проверява от служител на “СафМаг” ЕООД в присъствието на служител на спедиторска фирма и при установени разминавания с описаното от клиента при подаване на рекламация, обстоятелствата за разминаването следва да бъдат изследвани и уточнени.;
Получена пратка по рекламация преминава оценка от служител на “СафМаг” ЕООД преди нейното одобрение;
При предявяване на рекламация, без значение дали предявяването ѝ е в 14-дневен срок от датата на получаване, или след него, когато продуктът подлежи на друг вид следпродажбено обслужване, е нужно да върнеш продукта обратно към “СафМаг” ЕООД заедно с всички получени покупателни и допълнителни документи и разяснителни бланки (фактура, разписка, касов бон и др.).;
При възникнали обстоятелства и предяваване на рекламация, е нужно да се свържеш с нас на office@saffmag.bg. Рекламации, без изпратен имейл МОГАТ ДА БЪДАТ ОТКАЗАНИ!

Условия, съпътстващи спецификата на продукта

Продуктите, публикувани в онлайн магазин https://saffmag.bg, собственост на “СафМаг” ЕООД, са ръчно произведени продукти с изцяло натурално съдържание.
Поради спецификата на продуктите, екипът на “СафМаг” ЕООД има право да откаже предявена рекламация, когато:

По продукта има следи от докосване, използване и всякакъв друг тип нарушаване на хигиенната неприкосновеност на продукта;

НАСТОЯЩИТЕ УСЛОВИЯ СА:
В СИЛА ОТ: 21.06.2024 г.
С ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА: 21.06.2024 г.